środa, 29 września 2010

konkurs: bądź Glamour z TK Maxx!

Miło mi poinformować, że dzięki Waszym głosom przeszłam do drugiego etapu konkursu Bądź Glamour z TK Maxx! Szczególne podziękowania należą się jednak mojej mamie, która promowała mnie na swoich dyżurach i w przychodniach lekarskich. Wszystkich dotychczasowych zwycięzców można oglądać tutaj.

2 października wezmę udział w sesji zdjęciowej zorganizowanej w bielskim oddziale TK Maxx, a zdjęcia z sesji zostaną zamieszczone na stronie już
6 października i wtedy też rozpocznie się głosowanie miesiąca. Zachęcam więc do śledzenia konkursu na bieżąco, każdy głos pomoże mi w przejściu do kolejnego etapu. A nagrodą główną, przypomnę, jest staż w magazynie Glamour.

Jeszcze raz dziękuję za dotychczasowe zaangażowanie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz