niedziela, 11 lipca 2010

konkurs: Filmowe Inspiracje!

Dziś krótko, bo tylko informacyjnie. Na portalu modowym stylio trwa konkurs Filmowe Inspiracje, w którym biorę udział.

Pierwszą moją konkursową stylizacją jest inspiracja filmem Pulp Fiction, koszulka została zaprojektowana i wykonana przez moją siostrę b.ola. Muszę przyznać, że bardzo często wykorzystuje ją w różnych stylizacjach i wiele osób zwraca na nią uwagę :) W konkursie można oddać na mnie głos klikając - TAK nad zdjęciem. Więc jeśli koszulka i stylizacja Wam się podobają, to proszę o głos, za wszystkie serdecznie dziękuję.





Zdjęcia Paweł Zając

Stylizacja fryzury Dorota Bojdo
Studio Fryzjerskie Trendy Zabrze

Makijaż Kamila P
www.kamila.p.maxmodels.pl

Stylizacja&modeling by me
tee handmade by sis b.ola
spódnica vero moda
oxfordy no name
bransoletki house

3 komentarze:

  1. podoba mi się baaardzo to wszystko(:

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Panno Lolu, mam nadzieję, że Ty się włączasz do organizacji imprezy modowej w październiku? :)

    OdpowiedzUsuń