piątek, 17 grudnia 2010

events: SILOS FALAMI FEST!

Pierwsze śląskie targi sztuki i dizajnu już za nami! Stoisko b.ola cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na wysoką sprzedaż, wszystkim klientom serdecznie z siostrą dziękujemy.

Spędziłyśmy te dwa dni w doborowym towarzystwie, zawierając nowe znajomości, przegryzając mandarynki, i oczywiście, dzielnie sprzedając produkty b.ola. Nie wspominam o tym, ile same wydałyśmy na dizajnerskie rzeczy.

Ciepłe pozdrowienia dla:

- sympatycznej sąsiadki Justyny z bytomskiej Kroniki (polecam zapoznać się bliżej ze świetną ofertą książkową!)

- całej ekipy FAKE - profesjonalne doradztwo w zakresie dobierania rozmiaru męskich T-shirtów i perfekcyjne pakowanie prezentów!

- Majki z MD Concept - nowo odkrytego butiku w samym centrum Katowic, z ciuchami prosto od polskich projektantów. Zdecydowanie - love it!

- Kato Baru - do tej pory żałuję, że nie zakupiłam spodka, mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja, żeby to nadrobić :)

- świetnego design shopu w czeskim Cieszynie NOS!NOS!. Ja i mój kolejny nowy portfel pozdrawiamy!

- Mateusza, za szybką reakcję na moje niezadowolenie, z powodu braku zdjęcia stoiska b.ola z fotorelacji z Silosa :)

- oraz organizatorów targów Silos Falami Fest!

Czekamy na następną edycję!

O Silosie w prasie: Ślązacy w szale kupowania sztuki.




Jedyne profesjonalne zdjęcie, to właśnie to powyżej :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz