wtorek, 25 stycznia 2011

edukacja: VM - aranżacja stołu ekspozycyjnego

Ćwiczenie praktyczne z zakresu visual merchandisingu w pracowni SVM - Krakowskie Szkoły Artystyczne - aranżacja stołu ekspozycyjnego.

Stół ekspozycyjny to kolejny element w sklepie, który możemy zagospodarować tak, aby zwiększyć poziom sprzedaży. Są dwie metody aranżacji stołu: aranżacja monoproduktowa, gdzie prezentujemy tylko jeden, wybrany rodzaj produktu (zazwyczaj sprawdza się to w przypadku dostępnych całorocznie w ofercie sklepów odzieżowych basiców) oraz aranżacja stylizacyjna, prezentująca produkt główny wraz z całym setem, łącznie z propozycją dodatków. Stół jest doskonałym miejscem do wyeksponowania produktu w formie całkowicie lub tylko częściowo rozłożonej, tak, żeby wyszczególnić jego specyficzne cechy (ciekawy nadruk, szew, fakturę materiału). Jest łatwo dostępny dla klientów i przyciąga uwagę.

Moje aranżacje

Aranżacja stylizacyjna stołu prezentująca styl marynarski.



Tu ciekawym elementem jest wykorzystana jako element dekoracyjny lina, a podstawą oczywiście połączenie kolorystyczne. Proszę zwrócić uwagę na set - mamy do wyboru spodenki + tshirt + sweterek, obojętnie, który z dostępnych na stole modeli wybierzemy, wszystko będzie do siebie pasować. Taki sposób prezentacji to duże ułatwienie dla klientów.

Aranżacja stylizacyjna stołu ekspozycyjnego prezentująca trend bieliźniany.



Tu podstawą jest temat (może to być nowy trend albo nowy produkt) - zaprezentowanie sposobu, jak łączyć elementy bieliźniane (gorset) w stylizacjach wieczorowych ze spodniami i z dowolną górą do wyboru oraz dodatkami (set). Trzeba pamiętać, że jeśli do aranżacji stołu wykorzystujemy drobne elementy (biżuteria, paski) to należy zaprezentować je w formie zmultiplikowanej, tu użyłabym trzech sztuk zegarków, w tym środkowy ułożony zostałby do góry nogami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz