środa, 26 stycznia 2011

shopping: FAKE T-shirts&Sunglasses!

Jeśli ktoś nie zna tej marki, to lepiej niech się do tego nie przyznaje. Kolory, wzory, świetne pomysły i limitowane edycje, jak nosić fejki do tylko od FAKE! A o marce coraz głośniej nie tylko za sprawą oryginalnych kolekcji, ale też cyklicznych imprez organizowanych w Katowicach, tak zwanych FAKE PARTY.

Podczas I śląskich targów sztuki i dizajnu organizowanych w Rondzie Sztuki w Katowicach miałam okazję przyjrzeć się bliżej fakeowej ofercie, co oczywiście zaowocowało zakupami. Dwie koszulki Bonaparte vs. Geometry T-SHIRT, w ramach prezentu urodzinowego dla mojego przyjaciela (Tomasz :*) oraz Foxie T-SHIRT i para okularów dla mnie. Jeszcze raz dziekuję całej ekipie za profesjonalną obsługę!

Polecam na bieżąco śledzić ofertę na stronie internetowej FAKE, na ich facebookowym profilu, a o kolejnych imprezach i eventach dowiecie się wszystkiego z prowadzonego przez grupę FAKE bloga.

Prezentacja zakupów czas: start!









1 komentarz:

  1. ja juz swoje mam... ;D i chyba skusze się na jeszcze jedną parę okularków;p :)

    OdpowiedzUsuń