wtorek, 15 czerwca 2010

weekend stylizacji - porady

Ta mini foto-relacja z weekendu stylizacji w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej, to tylko przedsmak prezentacji efektów metamorfozy - głównej nagrody w konkursie "Wygraj nową siebie".

Day 1 - sobota

Tak wyglądał punkt Stylistka jeszcze przed otwarciem CH. Projekty mojej siostry, torby, koszulki, moje portfolio, zagraniczna prasa - nasz kolorowy design skutecznie przyciągał uwagę.





Konferansjer całej imprezy - Piotr na bieżąco informował zainteresowane panie z jakich dokładnie porad mogą skorzystać odwiedzając nasz punkt.



Kilka fotek podczas pracy. Doradzałyśmy jak się ubierać i jak się nie ubierać, polecałyśmy kosmetyki, sugerowałyśmy odpowiedni kolor i strzyżenie, analizowałyśmy sylwetki, odpowiadałyśmy nawet na najbardziej podchwytliwe pytania.







I jeszcze wspomniany wywiad na scenie - nie tylko o modzie.



Day 2 - niedziela

W krótkich przerwach między przeprowadzaniem metamorfozy i doglądaniem każdego z jej etapów można było zgłaszać się do mnie z pytaniami dotyczącymi stylizacji. Tym razem nie miałam asysty w postaci mojej siostry więc było dwa razy więcej pracy.





Wakacje to czas relaksu, więc kolejna metamorfoza będzie już przemianą jesienną wraz z prezentacją trendów na nowy sezon - jesień/zima 2010/2011 i uatrakcyjnionym programem. A na zamknięcie tematu - ostatnia odsłona - prezentacja zdjęć pani Joli, zwyciężczyni konkursu, przed i po metamorfozie. It's coming!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz